Een klacht melden

Als u een klacht heeft, wilt u gehoord worden. i³ groep heeft een klachtenprocedure waarmee u eenvoudig en laagdrempelig suggesties en klachten over het functioneren van onze organisatie kenbaar kunt maken. Dankzij uw feedback kunnen wij onze organisatie en samenwerking Fundamenteel Beter maken. Vul onderstaand formulier in om uw klacht bij ons kenbaar te maken.

Geeft u ons een gele of een rode kaart?

geelWAAROM DE GELE KAART?

Wij streven er constant naar de hoogste kwaliteit te leveren. Mocht het onverhoopt voorkomen dat wij deze kwaliteitsnorm niet halen dan kunt u ons hier op attent maken met de Gele Kaart. U heeft bijvoorbeeld een slordig samengestelde offerte ontvangen, heeft tips over hoe wij u beter van dienst kunnen zijn of heeft te lang op een antwoord moeten wachten.

ONZE REACTIE

Een Gele Kaart wordt als waarschuwing of dringend advies gezien. De Gele Kaart wordt periodiek in ons Management Team besproken. U ontvangt van een lid van het MT terugkoppeling over de ingediende Gele Kaart.

WAAROM DE RODE KAART?

roodWaar mensen werken worden helaas ondanks constant betrachte zorgvuldigheid ook fouten gemaakt. Er is bijvoorbeeld een voorval dat de relatie tussen uw en onze organisatie permanent dreigt te schaden. Denk aan een conflict, het niet nakomen van een afspraak of een fout van onze kant die direct invloed heeft gehad op uw organisatie. Door middel van de Rode Kaart kunt u ons hierop attent maken.

ONZE REACTIE
Een Rode Kaart vraagt om direct handelen van onze organisatie. Onze Managing Director of zijn plaatsvervanger (MT-lid) neemt per omgaande persoonlijk contact met u op om de klacht te bespreken.

 

UW KLACHT