beheer-en-managed-services

BEHEER EN MANAGED SERVICES

download-meer-infoVan server en storage integrator naar totaalaanbieder van IT-infrastructuur oplossingen en diensten, de groei van i³ groep de afgelopen jaren is hand in hand met de technologische ontwikkelingen en de vraag naar beheerdiensten gegaan. Ons doel is het bieden van een kwalitatief hoogwaardig dienstenportfolio aan organisaties: flexibiliteit in resources en kosten, borgen van continuïteit en eenvoud in beheer op basis van afgesloten service levels.

WAT ZIJN UW VOORDELEN?

  • Tijd- én kostenbesparing;
  • Wij nemen u de zorg voor uw IT-infrastructuur uit handen;
  • Single point of contact.

Sluit u met ons een CAREcontract af, dan bent u van een Nederlandstalige, geschoolde helpdesk (CAREdesk) verzekerd die hard- en software support verleend. (Meer over de CAREdesk)
Dit contract kunt u vervolgens, afhankelijk van uw wensen en eisen, naar keuze met additionele diensten uitbreiden. Iedere organisatie is uniek en op deze manier kunnen wij precies dat bieden wat u nodig heeft. Merkonafhankelijk én platformonafhankelijk. Hieronder vindt u een overzicht van onze standaard dienstverlening.

Bekijk het overzicht van onze diensten

care-contracten

DE CAREDESK

Als u een CARE contract afsluit met i³ groep krijgt u toegang tot de CAREdesk. De CAREdesk is het kloppend hart van de i³ groep service organisatie en is uw eerste aanspreekpunt voor eerste- en tweedelijnssupport op uw infrastructuur. Op de CAREdesk werken ITILv3 gecertificeerde Technical Consultants die voor u klaar staan in geval van calamiteiten of infrastructuurvraagstukken. Zij coördineren en bewaken uw supportaanvragen en fungeren als centraal schakelpunt tussen u en de leveranciers. De CAREdesk is laagdrempelig en via een speciaal 0800 supportnummer en e-mail bereikbaar.

De CAREdesk is multi-vendor gecertificeerd en voert behalve reactief supportwerk ook proactieve monitoring- en bewakingstaken op uw infrastructuur uit. Zo wordt een groot deel van uw reguliere beheer last uit handen genomen en kunnen u en uw ICT-beheerorganisatie zich richten op haar primaire doelstellingen in plaats van op brandjes blussen.

In onderstaande video leggen Cor van Leeuwen (Manager CARE Services) en Martijn van Yperen (Supervisor CAREdesk) u graag uit welke taken de CAREdesk voor haar rekening neemt en hoe zij u kunnen garanderen dat uw ICT altijd zeker is.